Bu gadget'ta bir hata oluştu

Ay'ın Karanlık Yüzündekiler.

28 Ekim 2010 Perşembe

36 numara.


Özür dilerim,en izinsiz bakışında gözlerimi kapatıp zihninin derinliklerine dalacağım.Su içer gibi içime dolduracağım tüm geceyi,dokunacağım etine arınırken damarlarının içinde.

Şimdi,Böldüğün ruhuna bir dudak aralığındayım,öpeceğim seni kaosundan,dumanlayacağım ciğerlerini,sen susarken çığlığında ben kıpkırmızı bir ruj iziyle bıçaklayacağım şah damarını.
daha çok öldüreceğim,
geleme diye.

bilmiyor musun?

İki ruh kırığından bir bütün yaratamazsın bebeğim.

2 yorum:

burcu dedi ki...

şu anki iş yoğunluğumu size anlatamam değil başımı kaşımak inanki nefes bile almayı unutuyorum çoğu zaman tesadüfen nasıl olduysa çıktı bloğunuz karşıma ve cümlelerdeki hayal gücünüz beni çok etkiledi. Sanki... içimde hiç girilmeyen bir odanın kapısını aralamışsnız gibi, keyifle takip edeceğim.

Hecate dedi ki...

çok teşekkür ederim efendim,hepimizin gizinden bir parça yazıyorum işte,açılmayan o kapıyı aralattıysam ne mutlu bana :)

Ay Günlüğünden Alıntılar.


Geçmişten Gelenler.

Bu gadget'ta bir hata oluştu