Bu gadget'ta bir hata oluştu

Ay'ın Karanlık Yüzündekiler.

15 Nisan 2011 Cuma

One More Cup Of Coffee.

Hayatımın zihnime kayıtsız anlarını topluyordum gecenin bir vakti.
Parmaklarımı yakan sigaranın izmariti yüzüme dalgınlığımı vurmakta gecikmemişti halbuki.Duvarda asılı, yorgun sesini yalnızlığıma konuk eden saat bana zamanın 4:00 olduğunu,artık sonu gelmeyen kabuslarımın arasına gömülmem gerektiğini söylüyordu.
Karmakarışık bir yığın haline gelmiş sözcüklerimi yutuyordum ve sindiremeyeceğim gerçeklerin boğazıma yükselmesini engelleyemiyordum artık.
Sen de yoktun,öylesine belli belirsiz bir geçiş yapmıştın ki dünyama,kalmayan izin bağlamıştı küçük elleriyle ruhunu zihnime.Sanki sen uyursan uyuyabilirmişim gibi duyamayacağım nefes seslerini dinliyordum geceden.Sanki görebilecekmişim gibi gözlerimi dikiyordum gökyüzüne,belki sen de benimle aynı yıldıza oturmuş,ayakların sallandırıyordun yeryüzüne..
Özlemekten nefesimi devrediyordum sana,sanki sen nefes alırsan ben iyileşebilirmişim gibi..Bob Dylan söylüyordu eskilerden.Oda karanlığa,dudaklarım dumana boğuluyordu.Çok içmemiştim yemin ederim.Yeni kesilen bir ruhun derin sızısını sonradan çekiyordum yalnızca.Nefes alamıyordum.Sen yokken canım yanıyordu.Bak işte,şimdi olduğu gibi,sözcüklerim gibi böylece yarım kalıyordum..

Hiç yorum yok:

Ay Günlüğünden Alıntılar.


Geçmişten Gelenler.

Bu gadget'ta bir hata oluştu